هتل های مشهد
نوشته شده توسط : fahimeh

هتل درویشی مشهد

یکی از لوکس ترین هتل های پنج ستاره مشهد، هتل درویشی مشهد با نمایی مجلل است. هتل درویشی مشهد در بین خیابان امام رضا 24 و 26 در سال 1386 در زمینی به مساحت هشتصد متر مربع در 25 طبقه واقع شده است که این هتل در نزدیکی حرم مطهر به فاصله 1400 متر میباشد.

_درویشی_مشهد1.jpg

_درویشی_مشهد6.jpg

این هتل شیک در جایگاه مناسبی نسبت به مراکز خرید و تفریحی بنا شده است. فاصله هتل درویشی مشهد تا مرکز شهر 10 دقیقه و همچنین 15 دقیقه تا فرودگاه فاصله دارد. در هتل درویشی مشهد، با حضور پرسنل مجرب و ارائه تمامی امکانات رفاهی و تفریحی، اقامتگاه مناسبی برای میهمانان تور مشهد نوروز 96 میباشد. در هتل درویش مشهد تمامی خدمات رفاهی به زائران تور مشهد نوروز 96، ارائه میشود. 

_درویشی_مشهد3.jpg

از امکانات رفاهی و ورزشی هتل درویشی مشهد میتوان به سرویس 24 ساعته به میهمانان عزیز تور مشهد نوروز 96، رستوران های متنوع با ارائه بهترین غذاهای سنتی و بین المللی ، کافی شاپ با انواع نوشیدنی های تازه، چایخانه سنتی، سالن بدنسازی، سالن آمفی تئاتر، کافی نت و اینترنت با سرعت ، آتلیه عکاسی، استخر و همچنین استخر ویژه کودکان، سونا (خشک و بخار) و جکوزی، محوطه بازی برای میهمانان عزیز تور مشهد نوروز 96، فروشگاه، پارکینگ اختصاصی ، آرایشگاه و اتاق عقد، خشکشوئی و ترانسفر فرودگاهی و ....  را نام برد. تمامی میهمانان تور مشهد با اقامت در این هتل لوکس سفر خاطره انگیزی را خواهند داشت.

_درویشی_مشهد4.jpg

_درویشی_مشهد2.jpg

 

هتل بین المللی قصر طلایی مشهد

 یکی از مجلل ترین هتل های 5 ستاره مشهد مقدس، در خیابان امام رضا، هتل بین المللی قصر طلایی مشهد است.

.JPG

 این هتل در سال 1389، با وسعت 70000 متر مربع در 20 طبقه و 610 واحد در بنایی لوکس بنا شده است. هتل بین المللی قصر طلایی مشهد با حضور پرسنل مجرب و امکانات رفاهی و تفریحی, میزبان 24 ساعته مسافران تور مشهد نوروز 96 میباشند. این هتل در جایگاهی مناسب نسبت به مراکز خرید و تجاری ، همچنین جاذبه های گردشگری قرار گرفته، از این رو اقامتگاهی مجلل برای زائرین حرم علی بن موسی الرضا (ع) شده است. مسافران تور مشهد نوروز 96 لحظاتی به یاد ماندنی را در این هتل خواهند داشت.

 

5.jpg

 2.jpg

امکانات رفاهی ارائه شده در هتل بین المللی قصر طلایی مشهد:

پذیرش 24 ساعته، اتاق و سوئیت های شیک با تمامی امکانات و مینی بار اتاق و پذیرایی عصرانه بصورت رایگان، سرویس روم، رستوران های مجلل از جمله رستوران ترنم، رستوران سنتی ترمه، رستوران پنج قاره زوشا ( با ارائه متنوع ترین غذاهای بین المللی برای میهمانان عزیز تور مشهد نوروز 96)، همچنین ارائه صبحانه به صورت بوفه آزاد بصورت رایگان ، کافی شاپ ( با بهترین نوشیدنی های تازه)، استخر، سونا، جکوزی، سالن بدنسازی، اینترنت، ترانسفر رفت و برگشت برای میهمانان محترم تور مشهد نوروز 96، پارکینگ اختصاصی و همچنین کارواش بدون دریافت هزینه، کتابخانه و ... . با تمامی این امکانات رفاهی و ورزشی نظر اکثر مسافران تور مشهد نوروز 96 را به خود جلب کرده است.

 3.jpg

 4.jpeg

 

مطالب مرتبط:

تور مشهد نوروز 96

 





:: موضوعات مرتبط: تور مشهد , ,
:: برچسب‌ها: هتل های مشهد,هتل های خوب مشهد,هتل های ارزان مشهد,هتل های مجلل مشهد ,
:: بازدید از این مطلب : 28
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 شهريور 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: